Lupaan, että niitä kuvallisia postauksia tulee tässä vielä ihan lähiaikoina. Mutta kun oon töissä ja ei oo kuvia. Slipoveri (jos nyt kukaan ees uskoo, että sellainen on olemassa) valmistui eilen ja muutti uudelle omistajalleen. Ja tämä uusi omistaja lupasi (oli yhtenä kauppaehtona) ottaa minulle kuvia, joten kun saan niitä niin laitan tännekin.

Tällä hetkellä minulla on noita keskeneräisiä työn alla ja olen todellakin neulonut paljon vähemmän nyt kun olen (viimeinen viikko meneillään) töissä. Ja iltasin taas ei jaksa ja kun muutenkin näkee lastaan ja miestään vähemmän niin viettää mieluummin aikaa heidän kanssaan. Täytyy kattoa miten toi alkusyksy ja uudet rutiinit yms suttaantuu ja miten sitä kerkiää.

Eilen ostin ensimmäistä kertaa elämässäni Ottobre-lehden. Siinä oli tosi suloisia vaatteita pienille tytöille. Ja varmaan niitä kaavoja voi soveltaa muutenkin ja käyttää erilaisiin vaatteisiin :)

Oon käyny kans viimeks kuluneen parin viikon aikana kaksi kertaa lankakaupassa. Menitassa (ja sieltä tarttuikin mukaan vaikka mitä kivaa ja heti kun saan noi keskeneräiset alta pois niin varmaan alan tehdäkin jotain uutta) ja sitten Tikkurissa kun on se joku uusi lankaliike. Sieltä ostin tarpeellista välineistöä kuten palmikkopuikon. Mulla ei tosiaankaan ollut sellasta aiemmin ja ton slipoverin palmikonkin tein osittain tavallisella "apupuikolla" ja osittain sellasella isolla hakaneulan näköisellä puikolla. Kyllä hätä keinot keksii! :-)

Viikon päästä mennään Englantiin ja sieltä suunnittelin tuovani paaaaljoooon edullista lankaa mukanani kotiin. Varmasti Sirdar yms on siellä halvempaa ku täällä.

Jepulis, mutta seuraavaan postaukseen lupaan kuvia, jos ei muusta niin vaikka niistä keskeneräisistä töistä...