Jostain kumman syystä minun hyppysissäni on taito tehdä liian suurta. Slipoveri on viimeistelyä vaille valmis ja aivan liian iso minulle :( Harmittaa todella paljon. Tänään ollut vähän sellanen tunne etten kyllä ikinä neulo mitään. Slipoverille löytyi kyllä omistaja jolle se sopii täydellisesti. (Mutta kun sen piti olla minun. Olin jo suunnitellut minkä vaatteiden kanssa sitä käyttäisin ja että se olisi oiva vaate mukaan ulkomaanmatkallemme kahden viikon päästä ja sitten aivan ihana vaate syksyllä koulussa kun jatkan opiskelujani. Väritkin valitsin itseäni ajatellen.) Noh enköhän tokene tästä muutaman päivän kuluessa. Pitänee sitten mennä lankakauppaan ostamaan Rowanin Cashcottonia joka on takuulla ihan sikakallista ja tehdä uusi slipoveri...koska mä haluan sellaisen...tästä mäköjään kehkeytyy pieni päähän pinttymä.